Reklamační řád
1. května 2009 / Obchodní ujednání
PRAVIDLA VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ
- Při výběru výrobku dodávaného firmou INTERCOM Bohemia zvažte, které funkce od něj požadujete. To, že výrobek nevyhovuje Vašim pozdějším nárokům, není důvod k následné reklamaci.
- Po převzetí zboží je odběratel povinen zkontrolovat množství, povrchovou úpravu a typ zboží. Případné nesrovnalosti je nutné oznámit dodavateli nejpozději do dvou dnů od obdržení zásilky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- Pokud odběratel reklamuje záměnu typů nebo barevného provedení, případně kvalitu povrchové úpravy, je nezbytné zaslat toto zboží na adresu dodavatele, který až po doručení zásilky od odběratele odešle náhradní plnění.
- Veškeré reklamace týkající se dodávek, tj. záměn barevných kombinací, typů a počtů, řeší pouze oddělení odbytu dodavatele.
- Dodavatel neodpovídá za závady a poškození způsobené nesprávným používáním, neodbornou manipulací nebo instalací, mechanickým poškozením způsobeným odběratelem, montážní firmou nebo konečným spotřebitelem.
- Dodavatel neodpovídá za závady způsobené nedodržením podmínek uvedených v záručních listech a montážních návodech.
- Dodavatel neodpovídá za závady vzniklé nečistotami ve vodovodním řádu nebo způsobené vodním kamenem.
-
Dodavatel dále neodpovídá za:
- poškození převlečných matic v důsledku nepoužití ochranných “C” vložek
- ucpání sprchových koncovek při zanedbání čistění sprchových otvorů
- poškození mechaniky baterií v důsledku odstranění vstupních ochranných sítek u nástěnných baterií
- narušení povrchu baterií a koupelnových doplňků v důsledku používání jiných čistících prostředků, než je uvedeno v záručních listech
- závady baterií způsobené horkou vodou o teplotě vyšší, než která je uvedena v záručním listu.
- závady baterií způsobené tlakem vyšším, než který je uveden v záručním listu
- Konečný spotřebitel může záruku uplatnit u subjektu, kde byl výrobek zakoupen.
- Zboží poslané k reklamaci musí vždy obsahovat kromě podrobného popisu závady i řádně vyplněný záruční list včetně data prodeje, typu a barevné kombinace zboží a razítka prodejny. U reklamovaného zboží je nutno vždy uvést stav povrchu výrobku v době zaslání k dodavateli (např. mírně podřený, znečištěný, rýha na výtokovém ramínku a pod).
- Veškeré zboží zaslané k reklamaci musí být bezpečně a správně zabaleno tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Za vady vzniklé přepravou v důsledku nedostatečného obalu nese vinu odesílatel.
- Dojde-li k poškození zboží při přepravě, vyřizuje reklamaci s přepravcem odesílatel.
- Pracovník servisního střediska dodavatele musí okamžitě informovat odesílatele o skutečnosti, že zboží poslané k reklamaci bylo přijato s poškozenou povrchovou úpravou.
- O tom, zda reklamace bude vyřízena kladně nebo záporně rozhodují pracovníci servisního střediska dodavatele, kteří jsou povinni vždy spolu s reklamovaným zbožím poslat písemné vyjádření k reklamaci.
- Veškeré technické problémy, reklamace funkčnosti vodovodních baterií i případné defekty povrchu je nutno řešit přímo s pracovníky servisního střediska dodavatele. Ti po dohodě se zákazníkem určí způsob odstranění vzniklé závady.
- Výrobky s odstranitelnou funkční závadou dodavatel nemění za nové zboží. V případě neodstranitelné funkční vady musí odběratel zaslat reklamovaný výrobek na servisní středisko dodavatele, kde bude po posouzení a uznání reklamace vyměněn za nový. Pokud odběratel provede spotřebiteli výměnu vadného výrobku za nový bez konzultace se servisním střediskem dodavatele, činí toto na vlastní zodpovědnost a v případě odstranitelné závady nebude tento výrobek vyměněn dodavatelem za nový.